četrtek, 10. december 2015

Dan 10 : Mehke šapice

KajaR

Vesela me je. Vsakič znova in znova, me nestrpno pričakuje. In ko me zagleda, me prijazno pozdravi. S svojimi očkami, mi napolni srce s toplino. In potem se nežno stisne k meni in čaka, da bi jo česala. Pozna me, morda celo bolje kot kdorkoli drug. Ve, kdaj se mora še posebej potruditi, da mi pričara nasmeh. Ve, kdaj je primeren trenutek za norčije in ve tudi, kdaj mora biti pridna.

Spomnim se, še nedolgo nazaj je bila le majhna kepica, ki se je zgubila nekje v naročju. Tako prikupna, da se je vanjo zaljubil prav vsak že na prvi pogled. Bila je trmasta. In odločna. Ko se je odločila, da nekaj ne želi, je tako pač moralo biti. Vzporedna mojemu karakterju, bi lahko rekli. In ko jo danes med najinim sprehodom tako opazujem, ugotavljam kakšna lepotica je postala. Prilastila si je mojo celoto in med nama je zaupanje. Iskrenost. Preprosto … se imava radi.

Ne zna govoriti, a če ji prisluhneš s srcem, slišiš.
Ne zna stvari narisati, napisati … a ti jih odlično pokaže.
Ne more te objeti … a zmeraj je ob tebi, ko si zaželiš objem.

Ne zanima je tvoja frizura, obleka, statusni položaj. Briga jo znamka telefona. Pomemben si ji le TI. In čas, ki ga podariš nekomu, ki ne obsoja. Ki se te razveseli in te sprejema točno takšnega, kot si.
Skoraj bo že peto leto odkar sva skupaj. Pogrešam jo, ko sem nekje tisoče km stran od doma. In zmeraj se neskončno razveseli moje vrnitve nazaj domov. Življenje brez nje preprosto ne bi bilo tako pestro, razgibano. Lepo. Moja bela lepotica, Lady.

Današnji dan je tako namenjen vsem tistim, ki nam vračajo brezpogojno ljubezen brez vseh besed. Namenjen je vsem vlažnim pasjim očkam in mehkim mačjim šapicam. Na katere ne smemo pozabiti še posebej v teh hladnih zimskih nočeh.

Res, da ne znajo govoriti. A čutijo. Tako, kot smo mi radi na toplem, so prav tako vse tačke srečnejše, če jih ne zebe in njihovi želodčki niso prazni. Že njihov pogled bo pokazal zahvalo in spoštovanje, ki jo čutijo do nas. Naj bodo tudi te majhne in velike kepice, deležne vse čarobnosti meseca decembra.


»Dokler ne občutiš, kako je imeti rad živali, ostane del tvoje duše neprebujen.« Antole France

Ni komentarjev:

Objavite komentar