sobota, 26. december 2015

Dan 21 : Božič za vsakogar

KajaR
Tudi brezdomci so samo ljudje … ki čutijo, prav tako, kot čutimo mi!

Dan, ki me je zadel. Bolj kot lahko zadane kateri koli meč. Naravnost v srce. Dan, ko sem še pred samim Božičem spoznala pomen le tega. In trenutki, ki so mi znova vrnili vero v magijo meseca decembra.

Danes je bil dan,  na katerega smo se vsi pripravljali že veliko časa. Kupi daril Zanje. Za vse tiste, ki so morda prvič na list papirja zapisali svoje skromne želje. Že ob samem prebiranju pisem, je bilo moč čutiti iskrenost besed in želj … iz srca …



Sama imam večni problem. Pri 19. letih ne znam odgovoriti na vprašanje »Kaj si želiš za Božička?« … Pa kaj si sploh želim, če pa imam že vse … Grozen je občutek, ko na tako preprosto vprašanje ne najdeš več odgovorov … In potem so tukaj Oni. LJUDJE, ki so na poteh življenja izgubili vse. Službo, družino, streho nad glavo … In mi »normalni« jim velikokrat s svojim prezirom in neupravičenimi sodbami jemljemo še tisto spoštovanje, kar jim je ostalo. Ljudje, ki so veseli, če jih morda samo pozdraviš. Ljudje … ki si želijo. Čokolado z lešniki. Par nogavic. Hrano za ribice. Ja, sami nimajo nič … pa imajo željo nahraniti ribe … Koliko krat pa mi, ki imamo »vsega preveč« pomislimo na druge … Na soseda? Na psa, ki se vsak dan sprehaja mimo naše hiše?

Nikoli v življenju ne bom pozabila te sreče … ko je brezdomce obiskal Božiček. Oči, ki so gorele od sreče, ko so držali v rokah svoje darilo, nekateri morda svoje prvo darilo … Topline, ki je zapolnila vse kotičke srca, ob gledanju sreče, ko je nekdo prejel svojo prvo ročno uro … Koliko sem jih jaz zamenjala le v zadnjih dveh letih ? ….




Nikoli ne bom pozabila trenutkov odvijanja daril … Veselja ob novem puloverju. Sreče ob prejeti čokoladi. Sreče po dodanem pismu, ki ga je vsebovalo darilo. Vseh besed »hvala«, ki so prišla naravnost iz srca.




V teh trenutkih, sem se nekje v sebi spraševala … »a je še kaj lepšega, a človek lahko dobi še lepše božično darilo, kot je biti del tega … biti del neskončne sreče …« … A se lahko še kje naučim več, kakor od njih? A najdem še kje večji plamen upanja … vere … in želje … po boljšem? Po drugačnem? Obsojamo jih, da so pijanci, da ne delajo … Pa ti pijanci skrbijo drug za drugega in za ostale z veliko večjim čutom, kot ga premore marsikateri »običajni človek« … Danes sem jim iz srca hvaležna. Hvaležna, da so vame znova vrnili vero v december. V božične želje. In v božične pravljice. Hvaležna sem jim, da mi pomagajo … se zavedati, da se velikost želj ne meri po številki na listku s ceno. Pač pa po premeru tiste gmote, ki ji pravimo srce. Hvala vam, da ste mi pokazali … da je včasih le ena čokoladica, podarjena iz srca … vredna veliko več, kot si sploh lahko mislim. Hvala vam, da ste … LJUDJE! In moja božična želja je … da vam vsem čimprej uspe priti na drugo stran. Imeti priložnost sesti k božični večerji … krasiti smrekico v svojem domu … da vam uspe … biti srečni!

Pa saj verjamemo v božične čudeže, kajne? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar